با هم یاد بگیریم.

این وبلاگ درباره روش های آموزش، اخبار آموزش و پرورش و مدارس و امور مهمی است که برای دانش آموزان، والدین و دست اندرکاران آموزش مهم است.

با هم یاد بگیریم.

این وبلاگ درباره روش های آموزش، اخبار آموزش و پرورش و مدارس و امور مهمی است که برای دانش آموزان، والدین و دست اندرکاران آموزش مهم است.

طرح سنجش سلامت و فواید آن

به تازگی خبرگزاری تسنیم گزارشی درباره ثبت نام کلاس اولی ها منتشر کرده است که در آن به لزوم گواهی از طرف پایگاه سنجش سلامت کودکان و ضرورت سنجش سلامت برای ثبت نام کلاس اولی ها اشاره شده است. 

طرح سنجش سلامت را می توان یکی از وجوه مثبت آموزش و پرورش دانست. این طرح نشاندهنده دغدغه دستاندرکاران آموزش و پرورش درخصوص سلامت دانش آموزان است. طرح سنجش سلامت به والدین و مراقبان بهداشت کمک می کند که کودکانی را که در زمینه های سلامت جسمی مانند: بینایی، شنوایی، حرکتی یا سلامت ذهنی مانند: دیر آموزان، کند آموزان و غیره مشکل دارند شناسایی، غربالگری و برای درمان زودهنگام معرفی و تحت درمان قرار دهند. 

اگر علاقمند به مطالعه موارد بیشتری از بهداشت و سلامت کودکان هستید می توانید به شبکه اجتماعی مدرسه کلوب مراجعه کرده و مقالات متعددی که درباره بهداشت جسمی، روانی و ارتقاء سلامت عمومی کودکان است را مطالعه کنید. اگر کودک کلاس اولی در خانه دارید و به دنبال یافتن مدرسه ای برای فرزند خود هستید نیز می توانید از بخش مدرسه یاب در شبکه اجتماعی مدرسه کلوب لیست مدرسه های نزدیک به محل کار یا سکونت خود را یافته و بعد از تحقیق درباره آنها با استفاده از لیست مدارس تهران مناسبترین مدرسه را انتخاب کنید. پیشنهاد می شود حتما کلیپ ویدئویی انتخاب مدرسه مناسب: مرحله به مرحله را مشاهده بفرمایید. 

مدرسه کلوب قابل اعتمادترین شبکه اجتماعی تخصصی مربوط به آموزش و پرورش و مدارس با شما همراه است. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد